سرخپوشان بیرجند از صعود به مرحله نهایی فوتبال کشور بازماندند
تاريخ : پنج شنبه 29 اسفند 1392برچسب:, | 18:57 | نویسنده : sport-kj

حسن قهوه‎چی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: تیم جوانان فوتبال باشگاه سرخپوشان بیرجند به نمایندگی از خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی مناطق کشور به مصاف حریفان خود رفت.

وی تصریح کرد: در گروه هشت این دوره از مسابقات نمایندگانی از استان‎های کرمان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و یزد به میزبانی شهرستان مشهد با یکدیگر دیدار می‏‌کنند.*سرخپوشان بیرجندبر هر 2 نماینده خراسان رضوی غلبه کرد

رئیس هیئت فوتبال شهرستان بیرجند به نخستین دیدار تیم جوانان باشگاه سرخپوشان بیرجند در مسابقات فوتبال گروه هشت مرحله نخست قهرمانی مناطق کشور اشاره کرد و افزود: نماینده خراسان جنوبی در مقابل تیم پرسپولیس مشهد صف‌آرایی کرد و موفق شد با نتیجه یک بر صفر بر حریف غلبه کند و سه امتیاز بازی را از آن خود کند.

قهوه‌چی ادامه داد: تیم فوتبال باشگاه سرخپوشان بیرجند در دومین بازی خود به مصاف تیم دانش ورزش مشهد رفت و با نتیجه دو بر یک، به دومین پیروزی ارزشمند خود در مقابل میزبان دست یافت.

وی خاطرنشان کرد: نماینده خراسان جنوبی در سومین رقابت خود در مسابقات فوتبال زیر گروه منطقه هشت جوانان کشور در مقابل نماینده یزد صف‌آرایی کرد که سرخپوشان بیرجند و تیم سفیر سبز یزد بعد از 90 دقیقه تلاش به نتیجه تساوی صفر بر صفر رضایت دادند.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان بیرجند اضافه کرد: تیم فوتبال جوانان سرخپوشان بیرجند در آخرین دوره از رقابت‌های خود در مسابقات فوتبال زیرگروه منطقه هشت کشور به مصاف نماینده کرمان رفت و بازی را با نتیجه دو بر یک به تیم گل‌گهر سیرجان واگذار کرد.

قهوه‎چی یادآور شد: تیم فوتبال جوانان سرخپوشان بیرجند با دو پیروزی، یک تساوی، یک شکست و کسب هفت امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر از صعود به مرحله نهایی مسابقات فوتبال مناطق کشور باز ماند.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه این دوره از مسابقات نماینده یزد به دیدار میزبان و نماینده خراسان رضوی رفت که تیم سفیر سبز یزد با نتیجه پنج بر چهار از سد تیم پرسپولیس مشهد گذشت و به سه امتیاز حساس این بازی دست یافت.

این مسئول گفت: تیم فوتبال سفیر سبز یزد با کسب هفت امتیاز و تفاضل گل بیشتر از نماینده خراسان جنوبی به مرحله کشوری صعود کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی